عکس و سرگرمی

اخبار روز ایران و جهان

عکس و سرگرمی

اخبار روز ایران و جهان

اشنایی با « فریبا نادری » بازیگر « آسمان همیشه ابری نیست »

های پرشین دات کام

یادآوری روزهای آشنایی مرا اذیت می‌کند. ما سر یک کار با هم آشنا شدیم اما ارتباط و ازدواج مان ربطی به کار نداشت. وی در پاسخ به این سؤال که آیا...
 
کوتاه و بلند بودن نقش برایم اهمیتی نداردمجموعه تلویزیونی «آسمان همیشه ابری نیست» معضلات و مشکلات 5 دختر جوان را روایت می‌کند و «فریبا نادری» در این مجموعه نقش «سحر» را دارد. «فریبا نادری» طی گفت و گو با ما، یکی از دلایل اصلی پذیرش نقش سحر در این مجموعه را خط جدای قصه این شخصیت نسبت به دیگر بازیگران مجموعه می‌داند و می‌گوید: با تحلیل شخصیتی که من داشتم برخلاف 5 دختر قصه که هیچ کدام ثبات شخصیتی و هدفی در زندگی خود ندارند، سحر هدفمند زندگی می‌کند. «نادری» آخرین بازیگری بود که برای این مجموعه قرارداد بست و از تجربه همکاری با «سعید عالم زاده» رضایت دارد. وی می‌افزاید: بیننده‌ها به خصوص دخترهای جوان ارتباط خوبی با سحر برقرار کرده اند. همسر زنده یاد «مسعود رسام» که متولد 1363 است در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «دستان سبز» قدرت ا... صلح میرزایی است که مجموعه‌های «من و پوتی»، «یلدا» و «از یاد رفته» را در نوبت پخش دارد. «نادری» درباره دو کار ناتمام زنده یاد «مسعود رسام» می‌گوید: مسعود دو طرح «خاتون» و «عیار 87» را نتوانست به سرانجام برساند.سینما گفت و گو گفت و گو با «فریبا نادری» بازیگر نقش سحر مجموعه «آسمان همیشه ابری نیست» بعد از چندین بار تماس با وی که مشغول بازی در مجموعه «دستان سبز» بود انجام شد. او با صدایی پخته به خبرنگار ما درباره دلایل پذیرش نقش سحر و خاطراتش از زندگی با زنده یاد «مسعود رسام» گفت.

تنها خانم مهندس «دستان سبز»
بازیگر مجموعه تلویزیونی «آسمان همیشه ابری نیست» با اشاره به این که آخرین بازیگری بود که برای بازی در این مجموعه قرارداد بست اظهار می‌کند: نحوه ورودم به مجموعه جالب بود زیرا هنگامی‌که پیشنهاد بازی در این مجموعه به من داده شد مشغول بازی در اثر دیگری بودم و نمی‌توانستم هم زمان در دو کار بازی کنم. وی می‌افزاید: بعد از گذشت یک ماه و تمام شدن بازی ام، طی تماسی از این پروژه به من گفتند که برای نقش سحر با بازیگر دیگری قرارداد نبسته اند و بنابراین پذیرفتم که بازیگر این نقش باشم.

هدفمند زندگی کردن سحر
وی تصریح می‌کند: یکی از دلایل اصلی پذیرش نقش سحر، خط جدای قصه او نسبت به دیگر بازیگران مجموعه بود زیرا قصه همه بازیگران به نوعی با یکدیگر مرتبط هستند، همه با هم بازی دارند و قصه آن‌ها شبیه یکدیگر است. وی اضافه می‌کند: محوریت قصه 5 دختر دبیرستانی سبب شده است که ناخودآگاه همه در آن محور قرار بگیرند و حول آن بچرخند اما قصه سحر با دیگر دخترها جداست. وی ادامه می‌دهد: با تحلیل شخصیتی که من داشتم برخلاف 5 دختر قصه که هیچ کدام ثبات شخصیتی و هدفی در زندگی خود ندارد سحر هدفمند زندگی می‌کند. «نادری» عنوان می‌کند: متأسفانه در متن اولیه سحر شخصیتی خام بود اما با تهیه کننده مجموعه آقای پوررحمانی که بازنویسی فیلم نامه را انجام می‌داد صحبت‌هایی کردم تا این شخصیت درست و پخته تر در بیاید که امیدوارم که این اتفاق افتاده باشد.

کارگردان پر انرژی
«نادری» با اشاره به شیوه کاری «سعید عالم زاده» می‌گوید: آقای عالم زاده کارگردانی پر انرژی است. من دو ماه آخر فیلم برداری به گروه ملحق شدم و چون بیشتر کار مقابل دوربین رفته بود سکانس‌های خانواده من را فشرده فیلم برداری می‌کردند؛ با این حال گروه با انرژی با یکدیگر همکاری داشتند. وی با اشاره به این که بازی در مجموعه «آسمان همیشه ابری نیست» نخستین تجربه همکاری اش با «سعید عالم زاده» محسوب می‌شود ادامه می‌دهد: ساخته‌های پیشین او هم چون فیلم «توکیو بدون توقف» را دیده بودم و با شیوه کاری‌اش آشنا بودم.

ارتباط خوب بیننده‌ها با شخصیت سحر
بازیگر مجموعه تلویزیونی «سال‌های مشروطه» درباره نظر مخاطبان از این مجموعه می‌گوید: برخلاف این که مجموعه تلویزیونی «آسمان همیشه ابری نیست» مجموعه ای پر بازیگر است اما شخصیت سحر دیده شده و بیننده‌ها به خصوص دخترهای جوان ارتباط خوبی با او برقرار کرده اند. وی عنوان می‌کند: اگر نگاهی به کارنامه بازیگری ام بیندازید متوجه می‌شوید که بلندی و کوتاهی نقش برایم اهمیت ندارد بلکه تأثیرگذاری آن مهم است و کارنامه ام نشان دهنده همین فلسفه است. وی اظهار می‌دارد: طول دیالوگ بازی مهم نیست بلکه عرضه و تأثیرگذاری آن اهمیت دارد. به طور مثال اگر چه آقای «حبیب رضایی»، در مجموعه تلویزیونی «خانه سبز» تنها در چند سکانس بازی کرد اما سکانسی را بازی کرد که هنوز دیالوگ‌های آن در ذهن خیلی از بیننده‌ها باقی مانده است.

دختر بدی که خوب شد
بازیگر نقش سحر مجموعه تلویزیونی «آسمان همیشه ابری نیست» تصریح می‌کند: من در مجموعه تلویزیونی «فاکتور هشت» نقش دختر بد آقای ناصر ممدوح را بازی می‌کردم و در مجموعه «آسمان همیشه ابری نیست» برای دومین بار نقش دختر او را بازی کردم و به آقای ممدوح گفتم که در این مجموعه نقش دختر خوبه را بازی می‌کنم و هر چه قدر در «فاکتور هشت» اذیت‌تان کردم این جا از دل‌تان در می‌آورم!

زندگی با یک مرد بزرگ
«نادری» در پاسخ به این پرسش که آیا این صدای پخته را در تمرین‌های تئاتری به دست آورده است توضیح می‌دهد: من تنها سال گذشته در یک نمایش بازی کردم ولی شاید پختگی که شما به من لطف دارید و اشاره می‌کنید به دلیل زندگی با مرد بزرگی هم چون «مسعود رسام» بود.

آموختن تکنیک بازیگری از مسعود رسام
وی درباره آشنایی اش با زنده یاد «مسعود رسام» می‌گوید: یادآوری روزهای آشنایی مرا اذیت می‌کند. ما سر یک کار با هم آشنا شدیم اما ارتباط و ازدواج مان ربطی به کار نداشت. وی در پاسخ به این سؤال که آیا ازدواج با یکی از بهترین مجموعه سازهای تلویزیون تأثیری در پیشرفت کاری اش داشت می‌گوید: اگر از لحاظ معرفی به پروژه‌ها منظورتان است خیر، زیرا مسعود نه تنها من که همسرش بودم بلکه اطرافیان خود را که در این حرفه کار می‌کردند به پروژه ای معرفی نمی‌کرد و معتقد بود که آدم خودش باید رشد کند. وی ادامه می‌دهد: او می‌گفت: من «مسعود رسام» هستم و خودم به این جا رسیده ام و باید تلاش کنی تا به یک ستاره یا آدم محبوبی نزد مخاطبان تبدیل شوی. اما جنس و تکنیک بازیگری را از مسعود آموختم و هر چه دارم از آن مرحوم دارم.

کار ناتمام مسعود
وی به این سؤال که آیا زنده یاد «مسعود رسام» کاری ناتمام داشت، این گونه پاسخ می‌دهد: من و مسعود دو روز قبل از فوتش درباره «خاتون» آخرین طرح مجموعه ای که به سازمان برای تصویب داده بود صحبت کردیم و قرار بود هنگامی‌که از بیمارستان به سلامت مرخص شود کارهای برآورد آن را انجام دهد و کلید بزند که متأسفانه اجل مهلت نداد.به گفته وی، مسعود قرار بود «خاتون» را به سفارش شبکه سوم سیما بسازد و خاتون مجموعه ای تاریخی بود و در آن تمام اتفاق‌هایی که از سال 1280 تا به امروز در این پروسه زمانی می‌افتاد از دیدگاه خانم‌ها روایت می‌شد. وی می‌گوید: خاتون قصه ای جدید داشت اما متأسفانه مسعود نتوانست آن را به سرانجام برساند. وی عنوان می‌کند: هم چنین او طرح طنزی با نام «عیار 87» را به شبکه چهارم سیما ارائه داد که به تصویب رسید و قرار بود «فرهاد آئیش» آن را کارگردانی کند اما این مجموعه هم ناتمام ماند. وی می‌افزاید: من به فکر این دو طرح ناتمام مسعود هستم تا به سرانجام برسد اما در وجود خودم کارگردانی این دو مجموعه بلند را نمی‌بینم و ترجیح می‌دهم کارگردانی که مسعود دوستش داشت و از لحاظ فکری به او نزدیک بود، آن‌ها را بسازد. «نادری» درباره فعالیت‌های اخیر خود در تلویزیون می‌گوید: مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «دستان سبز» قدرت ا... صلح میرزایی هستم و نقش مهندس معماری را بازی می‌کنم که با برادرش در یک شرکت کار می‌کند؛ او تنها مهندس زن این شرکت است و کشمکش و رقابت‌هایی با یکی از مهندس‌های شرکت دارد.وی با اشاره به حضور افتخاری در مجموعه تلویزیونی «از یاد رفته» می‌افزاید: علاقمند بودم که با «فریدون حسن پور» همکاری داشته باشم، بنابراین نقش کوتاهی را در «از یاد رفته» بازی کردم.

های پرشین دات کام

اشنایی با « فریبا نادری » بازیگر « آسمان همیشه ابری نیست »

اشنایی با « فریبا نادری » بازیگر « آسمان همیشه ابری نیست »

عکس های فریبا نادری

عکس های فریبا نادری | HiPersian.com

عکس های فریبا نادری

عکس های فریبا نادری | HiPersian.com

عکس های فریبا نادری

عکس های فریبا نادری | HiPersian.com

عکس های فریبا نادری | HiPersian.com

عکس های فریبا نادری | HiPersian.com

عکس های فریبا نادری | HiPersian.com

عکس های جدید فریبا نادری

عکس های فریبا نادری | HiPersian.com

عکس های فریبا نادری | HiPersian.com
علاقه مندی سفر به خراسان شمالی

عکس های فریبا نادری

«نادری» با اشاره به این که تاکنون به استان خراسان شمالی سفر نکرده است ادامه می‌دهد: در گذشته به مشهد سفر کرده ام و با کمال میل علاقه مند هستم که به استان شما سفر کنم. وی تأکید می‌کند: خیلی خوشحال هستم که شما من را برای مصاحبه انتخاب کردید و به طور حتم مردم خوب خراسان شمالی دوستم داشتند که با من تماس گرفتید و بسیار علاقه مند هستم از نزدیک به دیدار آن‌ها بیایم و با مردم خوب این استان صحبت کنم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد