عکس و سرگرمی

اخبار روز ایران و جهان

عکس و سرگرمی

اخبار روز ایران و جهان

چند درصد طلاقها به دلیل خیانت به همسر است؟!

مدیر فرهنگى دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایى گفت: بررسیها نشان مى‌دهد از هر 10 طلاق حدود 8 مورد به دلیل عدم وفادارى و تعهد به همسر و خانواده و یا ازدواجهاى مجدد به شکل دائم و یا موقت رخ مى‌دهد.
دکتر زهرا کاشانى‌ها بر توجه به اصل تحکیم خانواده اشاره کرد و گفت : گرچه اقداماتى در راستاى تحکیم بنیان خانواده انجام شده اما باید گفت کافى نبوده و امروزه روند افزایش طلاقها به گونه‌اى نگران کننده است.
بر اساس اعلام رئیس سازمان ثبت احوال طى پنج ماهه اول سال جارى شاهد 51 هزار و 192 طلاق در کشور بوده‌ایم.محمدرضا آیت‌الهى از افزایش پدیده طلاق نسبت به سال گذشته خبر داده و عنوان داشته است، بیشترین طلاق در مردان با 14هزار و 705 مورد در گروه سنى 25 تا 29 سال و در زنان با 13 هزار و 428 مورد در گروه سنى 20 تا 24 سال بوده است.
مدیر فرهنگى دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایى در ادامه به مسئله تعدد زوجات اشاره کرد و گفت : تعدد زوجات مسئله‌اى بوده که همواره موافقان و مخالفانى داشته است و باید گفت در زمانهایى این موضوع بدون حساسیت اعمال مى‌شده اما امروزه با مخالفتهاى شدید و جدى روبرو است.به اعتقاد این محقق برخى از تعدد زوجات دفاع مى‌کنند و بدون توجه به شرایط، پیامدها و آثار آن را ترویج مى‌دهند و در موارد بسیارى باعث وهن اسلام مى‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد