عکس و سرگرمی

اخبار روز ایران و جهان

عکس و سرگرمی

اخبار روز ایران و جهان

تبانی پدر و زن دوم برای قتل کودک 3 ساله

پدر سنگدل که با تبانی زن دوم خود، 2 کودکش را شکنجه کرده و مرگ یکی از آنها را رقم زده بود، تحت تعقیب پلیس استان تهران قرار گرفت و با دستگیری همسرش، تحقیقات ویژه در این زمینه آغاز شده است.

به گزارش «جام‌جم»، روز یازدهم مهرماه امسال، مامور حراست یکی از بانک‌های ساوجبلاغ با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از حضور 2 زن و...

برای مشاهده بر روی ادامـــه مطـــلب کلیک کنید

پدر سنگدل که با تبانی زن دوم خود، 2 کودکش را شکنجه کرده و مرگ یکی از آنها را رقم زده بود، تحت تعقیب پلیس استان تهران قرار گرفت و با دستگیری همسرش، تحقیقات ویژه در این زمینه آغاز شده است.

به گزارش «جام‌جم»، روز یازدهم مهرماه امسال، مامور حراست یکی از بانک‌های ساوجبلاغ با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از حضور 2 زن و یک مرد که کودک فوت شده‌ای را به بانک آورده بودند، خبر داد.

پس از این تماس، ماموران انتظامی استان به بانک اعزام شدند و پی بردند گفته‌های مرد تماس گیرنده صحت دارد. بنابراین آنها را به مرکز پلیس انتقال دادند و پسر 5/3 ساله به نام سعید را به بیمارستان منتقل کردند . پزشکان در بررسی وضعیت کودک متوجه شدند او بر اثر شکنجه جسمی دچار خونریزی داخلی شده و جان باخته است و آثار سوختگی و آزار و اذیت با سیخ داغ و سیم برق روی بدن او دیده می‌شود که نشان می‌دهد او بدفعات مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته است.

با مشخص شدن موضوع، جسد کودک به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد. مرد جوان خود را خداداد و پدر کودک و آن دو زن، یکی خود را مادر کودک و دیگری زن دوم مرد جوان معرفی کرد.

پدر کودک در اظهاراتش به پلیس گفت: فردی به خاطر اختلاف مالی با من، پسرم را ربود و به شهرستان انتقال داد و من و خانواده‌ام موفق به نجات وی نشدیم تا این که چند ساعت قبل، فردی ناشناس در خانه‌‌مان را در قلعه‌ چندار - کوهسار - به صدا درآورد.

وقتی در را باز کردم، با پسرم که بد حال بود، روبه‌رو شدم و او را برای درمان به بیمارستان انتقال دادیم، اما پولی برای بستری کردن وی نداشتم. به این ترتیب، همراه 2 همسرم به بانک رفتیم تا مبلغی پول از حسابم برداشت کنم که مامور حراست بانک پس از مشاهده فرزندم گفت او نفس نمی‌کشد.

ماموران پس از شنیدن اظهارات وی به تحقیق از 2 همسر وی پرداختند که آنها گفته‌های وی را تایید کردند.

فرار پدر سنگدل از مرکز پلیس

در همین موقع، پدر کودک همراه پسر یکساله‌اش برای آوردن مبلغی پول و مدارک هویتی خود و خانواده‌اش از مرکز پلیس خارج شد اما دیگر به مرکز پلیس برنگشت. در پی فرار پدر کودک، ماموران به موضوع مشکوک شده به تحقیق از 2 زن پرداختند که مادر کودک گریه‌کنان راز قتل کودکش را برملا کرد.

راز قتل کودک

مادر کودک در اظهاراتش به پلیس گفت: 8 سال قبل با شوهرم در افغانستان ازدواج کردم و ثمره آن 2 پسر 5/3 و 5 ساله است. شوهرم 4 سال قبل برای یافتن کار به ایران سفر کرد و در قلعه چندار کوهسار ساوجبلاغ ساکن شد و با یک زن ایرانی به نام معصومه ازدواج کرد و صاحب فرزند شد. بعد او من و 2 فرزندم را هم برای ادامه زندگی به خانه‌اش در ایران آورد و یکی از اتاق‌های خانه را به ما داد.

وی ادامه داد: از همان موقع، بدرفتاری شوهر معتادم و همسرش با من و فرزندم آغاز شد و بدفعات آنها مرا در خانه‌ام حبس و کودکانم را در اتاق زندانی می‌کردند و آنها را با سیم برق و کابل کتک می‌زدند یا با سیخ داغ، بدن نحیف آنها را می‌سوزاندند و التماس و گریه من برای نجات آنها بی‌فایده بود. از یک ماه قبل، شکنجه‌ها بیشتر شد تا این‌که روز حادثه، شوهرم و زنش به همراه پسر خردسالم که بشدت بدحال بود از خانه بیرون آمدند و مرا از اسارتگاهم خارج کردند و با ادعای این که کودکم بیمار است، قصد انتقال او را به بیمارستان داشتند که در میانه راه متوجه شدم فرزندم نفس نمی‌کشد و شوهرم مرا با تهدید به قتل مجبور به سکوت کرد.

به دنبال اظهارات این زن، هووی وی هم مورد بازجویی قرار گرفت و ادعا کرد، شوهرش کودکان را شکنجه داده و یکی از آنها را به قتل رسانده است.

بنا بر این گزارش، معصومه هووی جوان با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیق برای دستگیری پدر فراری ادامه دارد.
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد