عکس و سرگرمی

اخبار روز ایران و جهان

عکس و سرگرمی

اخبار روز ایران و جهان

دام راننده قلابی آژانس برای دختر جوان

مرد جوان وقتی چشمش به دختری افتاد که منتظر رسیدن آژانس بود، خود را راننده آژانس جا زد
و با این ترفند دختر جوان را ربود تا نقشه سیاه خود را عملی کند.

حادثه اواخر هفته گذشته، در غرب تهران رخ داد. شاکی که دختری 24‌ساله است، در تشریح ماجرا به ماموران گفت: بعد از خروج از خانه برای آنکه زودتر به مقصدم برسم تصمیم گرفتم از آژانس محل‌مان یک ماشین کرایه کنم. برای همین سر کوچه ایستادم و شماره آژانس را گرفتم.


به نوشته قلم: چند دقیقه بعد یک خودروی پژو206 مقابل پایم ایستاد. جوان راننده مدعی شد که از آژانس آمده و من هم سوار خودرواش شدم. در طول مسیر او دائما مسیر را تغییر می‌داد و من که مشکوک شده بودم، از او خواستم از مسیر مشخصی برود. در همین هنگام راننده همه درها را قفل کرد و با تهدید چاقو مجبورم کرد که ساکت بمانم.


شاکی ادامه داد: با دیدن چاقو، ترس تمام وجودم را فرا گرفت. توان مقابله با راننده را نداشتم. او به محلی خارج از شهر رفت و در آنجا با همدستش که منتظرش بود مرا مورد آزار و...

برای مشاهده بر روی ادامـــه مطـــلب کلیک کنید

مرد جوان وقتی چشمش به دختری افتاد که منتظر رسیدن آژانس بود، خود را راننده آژانس جا زد
و با این ترفند دختر جوان را ربود تا نقشه سیاه خود را عملی کند.

حادثه اواخر هفته گذشته، در غرب تهران رخ داد. شاکی که دختری 24‌ساله است، در تشریح ماجرا به ماموران گفت: بعد از خروج از خانه برای آنکه زودتر به مقصدم برسم تصمیم گرفتم از آژانس محل‌مان یک ماشین کرایه کنم. برای همین سر کوچه ایستادم و شماره آژانس را گرفتم.


به نوشته قلم: چند دقیقه بعد یک خودروی پژو206 مقابل پایم ایستاد. جوان راننده مدعی شد که از آژانس آمده و من هم سوار خودرواش شدم. در طول مسیر او دائما مسیر را تغییر می‌داد و من که مشکوک شده بودم، از او خواستم از مسیر مشخصی برود. در همین هنگام راننده همه درها را قفل کرد و با تهدید چاقو مجبورم کرد که ساکت بمانم.


شاکی ادامه داد: با دیدن چاقو، ترس تمام وجودم را فرا گرفت. توان مقابله با راننده را نداشتم. او به محلی خارج از شهر رفت و در آنجا با همدستش که منتظرش بود مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.


بعد هم هردوی آنها گوشی تلفن همراه و پول‌‌های نقدم را دزدیدند و بعد از اینکه مرا در محلی خلوت رها کردند، پا به فرار گذاشتند. بعد از آن به هر زحمتی که بود خودم را به جاده رساندم و با کمک یکی از خودروهای عبوری به خانه برگشتم.


اما از آن روز به بعد مردان جوان که توانسته بودند شماره خانه ما را از موبایلم خارج کنند، مدام با من تماس می‌گیرند و تهدیدم می‌کنند که اگر از این ماجرا حرفی به پلیس بزنم، فیلمی را که از صحنه آزار و اذیت من تهیه کرده‌اند، در اینترنت منتشر می‌کنند.


سلیمانی، قاضی دادسرای جنایی تهران در تشریح نحوه دستگیری متهمان گفت: بعد از اظهارات دختر جوان جست‌وجو برای دستگیری متهمان آغاز شد و ماموران با استفاده از سرنخ‌هایی که دختر جوان در اختیارشان قرار داده بود، موفق شدند یکی از آنها را دستگیر کنند.


وی ادامه داد: این مرد بعد از انتقال به اداره آگاهی به ربودن دختر جوان اعتراف کرد و مدعی شد نقشه آدم‌ربایی را دوستش طراحی کرده بود. قاضی سلیمانی افزود: با این اعترافات، متهم اصلی نیز دستگیر شد و در بازجویی‌ها مدعی شد که روز حادثه وقتی متوجه شده دختر جوان برای کرایه خودرو با آژانس تماس گرفته، خود را راننده آژانس معرفی کرده و بعد از سوار کردن او به ماشینش، وی را ربوده است.


وی گفت: با این اعترافات، برای هر دو متهم قرار قانونی صادر شد و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.
 
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ http://noresabz.blogsky.com/

سلام ساناز خانم
بسیار از دیدن وب شما خوشحال شدم چون برایم جالب و جذاب بود
اگر اجازه بدین من شما را لینک کنم حالا شما هم اگر دوستداشتین مختارین که لینک کنین یا نه؟
راستی شما که همه ی راه های کسب درآمد را امتحان کرده اید که موفق هم شه اید انشاالله
حالا بیایید در شرکت فروتل و گرین هورس هم ثبت نام کنید ضرر ندارد حداقل سودش پاداشی در حدود ۱۰۰۰۰ تومان میباشد
منتظرتانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد